onsdag 27 juni 2007

21. men det gör ingenting!

Igår morse vaknade Leo kl 05. Han fick mat, men ville inte somna om. Men jag är inte bitter! Det är ju så skönt med jättetidiga morgonpromenader! Det är dessutom säkert nyttigt att gå upp en gång i timmen hela natten och trösta för att han håller på att få tänder. Och såklart att Råsunda Hembageri inte var öppet när jag drog i dörren, det öppnar ju först kl 07, så dumt av mig! Det är ju så nyttigt med torrt knäckebröd till frukost! Och när vi kom hem så var det välstädat, allt glänste. Alla t-shirtar var vikta, disken redan inne i skåpen, all tvätt tvättad, så Leos mamma och jag kunde jogga en runda tillsamman, som vanligt slog vi personligt rekord, jag har inte alls förlorat all kondition sen Leo kom, och det är inte alls svårt att bli av med de extrakilon jag gick upp av att sympatiäta glass under graviditeten, och katten Stig har lärt sig att tömma sin egen kattlåda och öppna sina egna matburkar och trallalalala, frtgt, mnfkt, rrrrrrgggg…

6 kommentarer:

Thomas & Ingrid sa...

kram till Martina Haag för många skratt!

Yogamamma sa...

haha, ja, det är alltid kul med ironi :)

Anonym sa...

*stort skratt* Och dessutom regnade det, regnvatten lär ju vara så bra för håret..;)

Anonym sa...

Jag gissar att du var lite trött när du skrev detta?? :P

Anonym sa...

Åh, påminner exakt om min perfekta tillvaro här i renoveringsland/bebisland/inte-sova-på-natten-land :-) Gillar din blogg!

Thomas & Ingrid sa...

Hej alla snälla bloggvänner som känner igen sig. Visst är det helt otroligt hur någon på under 10 kg så totalt kan vända upp och ner på ens tillvaro?!