tisdag 25 september 2007

80. Rättelse (gästinlägg)

Det har kommit till vår kännedom genom en kommentar att ett oerhört fel begicks när inlägg nr. 78 skrevs. Vi hade den oerhörda fräckheten att skriva att tant Jenny kom över med den första presenten. Så var det ju inte. Den allra första ettårspresenten kom från Leos farbröder A och O, och levererades redan i torsdags kväll av Farbror A.

Återigen var temat "ge Leo något som kan generera så mycket oväsen som möjligt". Leo blev mycket lycklig och använder Xylofonen regelbundet. Leos föräldrar kan bara konstatera att hämndens tid förhoppningsvis kommer i framtiden...

Övrig kommentar till kommentaren: Nej, Det går mycket mycket dåligt för Helsingborg. Djurgården leder allsvenskan som sig bör. (Aj då, nu har jag outat mig. Att ha sådana åsikter i Solna är nästan som att vara med i motståndsrörelsen under andra världskriget)

//Leos mamma

3 kommentarer:

Anonym sa...

...och tystnaden på kommentarsidan är öronbedövande, efter att Leos mamma på detta sätt outat sej...

/Jenny

Thomas & Ingrid sa...

Jag tycker liknelsen med motståndsrörelsen under 2:a världskriget haltar. Snarare kan en parallell dras till tillbedjarna av den Mörka sidan av kraften under Star Wars I.

Anonym sa...

Jag supportar givetvis resväskan som present. En nyttig och rolig leksak. Visserligen hade det nog snarare blivit en plasttrumpet med elektronisk förstärkare om jag varit på plats.

Presenter som lämnas INNAN man fyller kan väl ändå inte räknas?

Grattis Leo! The first year is the hardest.

/Z