fredag 20 juni 2008

182. Det ska löna sig att vara söt!

Leo är en mycket söt liten kille, tycker inte minst de helt objektiva föräldrarna. Och redan innan han ens fyllt två börjar han casha in på tjejernas beundran. Ons-tors denna vecka var Leo febrig så jag var hemma med VAB. När vi var och handlade på ICA igår förmiddag var vi även inom McDonald’s för att ta varsin toast som förstärkning till en mycket tidig frukost. Den vaksamme läsaren minns att jag i juli förra sommaren skrev att vi då var så ofta på McDonald’s att personalen började känna igen oss och våra vanor. Och när vi igår strosar in är det en tjej jag kände igen från förra året i kassan som utbrister; ”Er känner jag igen, vad stor han har blivit! Och vad söt han är! Jag bjuder på de här två toasten!”. Det ska löna sig att se bra ut, he-he…

Leos farbröder, publicerar även ett foto som jag tror kommer göra er stolta; er uppfostran tar, det är numera sällan jag får behålla min salami som pålägg, Leo är framme och äter upp alla korvpålägg blixsnabbt.


1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, pjaktiskt att va så där söt!

/Jenny